Zamów i odbierz
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Dywaniki samochodowe wykonane z dywanu mają czas dostawy 3-4 dni robocze. Maty gumowe i maty bagażnika mają czas dostawy 2-3 tygodnie.
Dlaczego paczka nie jest dostarczana w ciągu 24 godzin?
Szybki czas dostawy jest bardzo ważny. Jednak zamawiasz u nas produkt, który jest produkowany specjalnie dla Ciebie. Ponieważ istnieje wiele różnych modeli samochodów, dla których dostarczamy maty w różnych kolorach i jakościach, nic nie jest dostępne z magazynu. Produkujemy wszystko, potrzebujemy na to czasu. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć paczkę tak szybko, jak to możliwe.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
Wszystkie nasze paczki dostarczamy z DPD. Inne opcje dostawy nie są możliwe.
Czy moje zamówienie się powiodło, ponieważ nie otrzymałem potwierdzenia?
Może dobrze jest sprawdzić pole spamu. W większości przypadków zamówienie zostało otrzymane, a my już przetwarzamy, ale wiadomość e-mail z potwierdzeniem trafia do skrzynki ze spamem.
Czy nadal mogę zmienić zamówienie, które już złożyłem?
Jest to możliwe, dopóki nie otrzymasz od nas e-maila, że maty zostały wysłane do fabryki w celu produkcji. Zwykle jest to w dniu zamówienia wieczorem. Niestety nie można go później zmienić.
Co mogę zrobić, jeśli przez pomyłkę zamówiłem jakiś przedmiot?
Skontaktuj się z nami. Często to widzimy i skontaktujemy się z Tobą. Ale możesz też szybko wysłać sobie e-mail na adres: info@autodywaniki-online.pl
Jak będę informowany o dostawie?
Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach zamówienia. Jeśli zamówienie zostanie złożone, otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Po otrzymaniu paczki otrzymasz wiadomość e-mail od DPD. A w dniu dostawy rano otrzymasz e-mail z momentem, w którym spodziewany jest przyjazd.
Czy muszę zostać w domu w celu dostawy?
Nie, to nie jest konieczne. DPD dostarcza paczkę sąsiadom lub można ją odebrać w pobliskim sklepie z paczkami DPD.
Co powinienem zrobić, jeśli nie jestem zadowolony z dostawy?
Wyślij do nas e-mail (info@autodywaniki-online.pl). Jeśli maty nie pasują, wskaż jak najdokładniej to, co nie pasuje (która mata, mocowanie / dopasowanie itp.), Wtedy wspólnie szukamy rozwiązania. Gwarantujemy dopasowanie. Jeśli więc nie zmieści się w Twoim samochodzie, zwrócimy maty na nasz koszt.
Jak mogę zamówić coś na swojej stronie?
Najpierw wybierz markę, typ i rok produkcji samochodu. Następnie wybierz dywan i opcje o pożądanej jakości i zaokrąglij, płacąc.